Saltar ao contido principal

INTELIXENCIA NUTRICIONAL_A alimentación e a publicidade



Debemos ser críticos cando lemos unha imaxe publicitaria e para conseguilo deberiamos educar no consumo resposable de anuncios en tódolos ámbitos.
O obxectivo sería traballar a publicidade e a contrapublicidade como crítica a anterior. Propoñemos a búsqueda de anuncios publicitarios en papel para poder analizalos e debater sobre a súa influencia na sociedade de consumo e na alimentación.
PUBLICIDADE EN MORADO - BERENXENA
 PUBLICIDADE EN VERDE - BRÓCOLI
 PUBLICIDADE EN MARRÓN - CASTAÑA
 PUBLICIDADE EN VERMELLO - CEREIXAS
 PUBLICIDADE EN MARRÓN - CHOCOLATE
 PUBLICIDADE EN ROSA - DONUT
 PUBLICIDADE EN VERMELLO - FRESA
 PUBLICIDADE EN AMARELO - LIMÓN
 PUBLICIDADE EN LARANXA - LARANXA
 PUBLICIDADE EN ROSA - PIÑA ROSADA
 PUBLICIDADE EN LARANXA - CENORIA

Publicacións populares deste blog

A EXPOSICIÓN o obxectivo final do PROXECTO

ALIMENTOS BRANCOS

AJO - ALLO  ALMEJAS - AMEIXAS  ARROZ  AZÚCAR - AZUCRE  BERBERECHOS  CEBOLLA - CEBOLA  CHAMPIÑONES  COLIFLOR  HABAS - FABAS  HARINA - FARIÑA  HUEVO COCIDO - OVO COCIDO  LECHE - LEITE  MELÓN  PESCADO BLANCO - PEIXE BRANCO  PERA  PUERRO - PORRO  ESPÁRRAGOS  QUESO - QUEIXO  SAL  YOGUR - IOGUR