Saltar ao contido principal

INICIO DO PROXECTO en SEGUNDO en VERMELLO

Que sabemos da relación entre os alimentos e a cor vermella?
EVA: A salsa vermella gústame moito.
LUCÍA: A granada é unha froita moi grande e coidado que estoupa
GALA: Son vermella porque o meu sabor é a fresa.
XENIA: Debo ser xenial porque a miña cara refléxase na xelatina vermella.
XOÁN: O tomate é vermello porque representa a ira.
PABLO: O pemento vermello pode picar moito.
KEVIN: A mazá vermella no conto de Blancanieves está envenenada.
IRENE: As cereixas vermellas nacen de dúas en dúas.
LEIRE: As fresas escóndense en inverno para que non as vexas.
ANTÓN: As guindillas canto máis vermellas máis quentan as orellas.
MARIO: Os chourizos fanse con pementón doce ou picante.
RUTH: A sandía podes comela de noite ou de día.
LUCAS: O kétchup acompaña a moitas comidas.


Publicacións populares deste blog

POSIBLES OBRAS DE ARTE PARA REINTERPRETAR segundo as cores de cada curso

3 ANOS en VERDE – CARL WAGNER ou GIOVANNI ANSELMO LECHUGA 4 ANOS en LARANXA – SEIS NARANJAS VAN GOGH ou THE ART OF LIVING MAGRITTE 5 ANOS en MORADO – ARCHIMBOLDO 1º E 2º EP en VERMELLO – MATISSE ou  LATA DE SOPA WARHOL 3º EP en AMARELO - BANANA WARHOL ou HUEVO COCIDO URS FISCHER 4º EP en ROSA – BREADLINE DE MIRALDA ou TARTA DE DOROTHEE SELZ Antoni Miralda  (Terrassa, 1942), que este viernes se encontraba como en su casa en el  Macba , mordisqueando un pedazo de pan seco de molde de color verde que previamente había cogido con absoluta espontaneidad de  ‘Breadline’ , una de las instalaciones que ocupa una gran sala de la pinacoteca. En ella domina la gran línea de 20 metros que forma una pila irregular de hogazas de panes azules, amarillos, rojos y verdes en cuyos extremos, cual “varita mágica”, hay una estrella, emblema del estado de Texas (la montó en 1977 en Houston), cada una con un neón, rojo para la palabra ‘sal’ y azul para el ‘azúcar’. “Simboliza

A EXPOSICIÓN o obxectivo final do PROXECTO

ACTOS FIN DE CURSO 21 XUÑO