Saltar ao contido principal

INICIO DO PROXECTO en TERCEIRO en AMARELO

Os alumn@s de terceiro de primaria están elaborando as respostas a pregunta: Que relación existe entre os alimentos de cor amarela? Por que algún alimentos son amarelos?
O millo, o limón, o pemento amarelo, o plátano, algunhas mazás, o melón...
Estamos pensando en que alimento amarelo é o máis significativo para representar, en forma de debuxos, que sexan unha mascota orixinal e invite a comer en amarelo.

Os limóns son amarelos porque...
Os plátanos camúflanse de amarelo para...
Os pementos amarelos penso que son máis doces...
Cando como melón estou máis ledo...

Como temos dúbidas sobre algunhas destas cousas imos procurar as respostas axeitadas en enciclopedias, na web, consultando aos froiteiros... ou indo ao punto de lectura Xermoliño do cole.

Publicacións populares deste blog

POSIBLES OBRAS DE ARTE PARA REINTERPRETAR segundo as cores de cada curso

3 ANOS en VERDE – CARL WAGNER ou GIOVANNI ANSELMO LECHUGA 4 ANOS en LARANXA – SEIS NARANJAS VAN GOGH ou THE ART OF LIVING MAGRITTE 5 ANOS en MORADO – ARCHIMBOLDO 1º E 2º EP en VERMELLO – MATISSE ou  LATA DE SOPA WARHOL 3º EP en AMARELO - BANANA WARHOL ou HUEVO COCIDO URS FISCHER 4º EP en ROSA – BREADLINE DE MIRALDA ou TARTA DE DOROTHEE SELZ Antoni Miralda  (Terrassa, 1942), que este viernes se encontraba como en su casa en el  Macba , mordisqueando un pedazo de pan seco de molde de color verde que previamente había cogido con absoluta espontaneidad de  ‘Breadline’ , una de las instalaciones que ocupa una gran sala de la pinacoteca. En ella domina la gran línea de 20 metros que forma una pila irregular de hogazas de panes azules, amarillos, rojos y verdes en cuyos extremos, cual “varita mágica”, hay una estrella, emblema del estado de Texas (la montó en 1977 en Houston), cada una con un neón, rojo para la palabra ‘sal’ y azul para el ‘azúcar’. “Simboliza

A EXPOSICIÓN o obxectivo final do PROXECTO

ACTOS FIN DE CURSO 21 XUÑO