Saltar ao contido principal

INICIO DO PROXECTO en CATRO ANOS en LARANXA

Que sabemos da relación entre as cores e os alimentos laranxas?
ADRIÁN:  Son os que comemos.
ADA: Os que nos da Mami.
ALBA: As comidas.
NEREA: Os alimentos son para comer.
BERTA: As froitas.
INGRID: Uvas son para comer.
DYLAN: É o que tomamos para ser maiores.
ÓLIVER: As froitas non me gustan.
JULIA: Pois unha mazá.
SAÚL: Un plátano.
MAURO: A min solo me gustan os plátanos.
ADRIÁN: Os alimentos son os que sirven para comer: carnes, peixes, froita e arroz.
ADA: Comemos para estar grandes.
DYLAN: Para ir ao Cole de maiores.
ADRIÁN: A empanada que fai a miña avoa Concha é amarela e está riquísima.
ADA: Pois cando como arroz é un pouco amarelo.
ALBA: A pasta ten cor vermella con salsa.
NEREA: A carne ten cor vermella.
INGRID: O meu arroz é branco.
DYLAN: Os allos tamén son brancos.
ÓLIVER: A min gústame o churrasco.
JULIA: As lentellas están moi ricas e son moi escuras.
SAÚL: Eu comín polvo.
MAURO: Pois me encanta a tortilla de ovo.
ADRIÁN: Ah, pois a min o ovo con salsa de tomate natural.
ADA: Unha mandarina é de cor laranxa.
ADRIÁN: Os churros do chocolate son laranxas.
ALBA: Unha laranxa.
NEREA: Un cabaza.
ÓLIVER: Un zume con algo negro.
INGRID: Outro zume tamén é laranxa.
DYLAN: Unha croqueta de cor laranxa.
JULIA: A min me gusta un peixe que é NEMO.
SAÚL: Gústame NEMO tamén.
JULIA: Nemo ou un peixe chica como miña irmá que está na barriga de Mami.
ADRIÁN: Eu como un queixo laranxa na casa de meu primo Xavi.
NEREA: O caqui que come a profe Pili é laranxa.
DYLAN. Os garbazos son tamén laranxas.

ADRIÁN: Cando é domingo sempre tomo garbanzos no Club.

Publicacións populares deste blog

Quinto DESFROITANDO no MELGA e SABOREANDO EMOCIÓNS da man de Ricardo

¡UN DÍA INCREÍBLE! Durante y después de la visita no hemos parado de sonreír de lo bien que lo pasamos. Tanto alumn@s como profesores/as disfrutamos de una mañana de las que no se olvidan. Es cierto que los profesores/as trabajamos muy directamente con el juego, pero para describir la experiencia de hoy no tenemos palabras. El MELGA es gracias a Ricardo un MUSEO fantástico. Invita a querer seguir jugando y aprendiendo con el juego. Gracias RICARDO! El año que viene cuenta de nuevo con nuestra visita en el MUSEO.  Los alumn@s y los profes del MANUELA de Cee. ;-)

XERMOLIÑOS en Toy Story 3

Este orixinal xoguete, que é o logo do plan xermoliño, é un dos xoguetes que aparece na película Toy Story 3. Se queres saber máis sobre este interesante xoguete colle en préstamo a peli na biblioteca MRM. Pero este fermoso xoguete non é o único alimento que aparece nas películas de Toy Story. Coñecemos moi ben grazas a representación que fixemos en Nadal das películas ao Sr e Sra Pataca. "Soy un Picasso" di o Sr Pataca.

Visita en 4 ANOS de dúas ENFERMEIRAS: Henar e María

O mércores recibimos a visita de dúas colaboradoras de Xermoliño. Henar e María nos falan da importancia da nosa alimentación e coidado da saúde.